שירות הקמת וניהול מוקד טלפוני

רמת שירות גבוהה במוקדים טלפוניים דורשת כושר ביטוי טוב, תפקוד בעת עומס ולחץ, יכולת התמודדות עם לקוחות שונים וידע מקצועי ספציפי.

 

ניהול והקמת מוקדים טלפוניים על ידי ManpowerGroup Solutions משלב אנשים, משימות ותהליכים ומספק מענה מדויק ומותאם לצורכי הלקוח, בכל רמת עומס. אנו מנהלים מוקדים טלפוניים העוסקים במכירה, תיאום פגישות, תמיכת אינטרנט ו-Help Desk, לכל פרופילי הלקוחות: לקוחות VIP, מגזרים שונים באוכלוסייה, מענה בשפות שונות והתמחות במתן שירות לאוכלוסיות ייחודיות. אנו מגייסים ומאיישים את העמדות בנציגים איכותיים ודואגים לשימורם במערכת, תוך מניעת שחיקה ושיפור מתמיד ביכולותיהם ובתפוקתם. שירות ניהול המוקדים הטלפוניים שלנו כולל אפיון והתאמת מערכות מחשוב וטלפוניה, ניהול דוחות ביצוע ובקרה שוטפת לשיפור הביצועים, והכל בשקיפות ועבודה משותפת עם הלקוח.

 

הפעילות מתבצעת בבית הלקוח.

 

 יתרונות ניהול והקמת מוקדים טלפוניים על ידי ManpowerGroup Solutions:

  • מומחיות בניהול אנשים: בגיוס, מיון והכשרה, בשימור עובדים ושיפור ביצועיהם.
  • בניית פתרונות גמישים המותאמים ללקוח בשיטת ההפעלה וביישום מודלים חדשניים.
  • הקפדה על בקרת איכות מתמדת: בניית מדדי הצלחה ומדידת תפוקות, ביצועים והתייעלות.

  

לקוחות לדוגמא של שירות הניהול והקמת מוקדים טלפוניים של ManpowerGroup Solutions:

הקרן לידידות

הפניקס

מיטב דש

איילון חברה לביטוח

מגדל

AIG

 

למידע נוסף חייגו 1-599-52-22-01 או השאירו פרטים:

Please leave this field empty.
גורמי מוטיבציה והעדפות בחיפוש עבודה
כיצד מעסיקים יכולים למנף העדפות של מועמדים ברמה הכלל-עולמית?
לפרטים נוספים »
envelop
צור קשר

מחפש פתרונות מיקור חוץ לחברה שלך? השאר פרטים:


Please leave this field empty.